Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Амбасадори ORGANIC UKRAINE

Поділитись:
Амбасадори ORGANIC UKRAINE

 « Я не повинен перемагати, проте зобов’язаний бути правдою. Я не зобов’язаний досягнути успіху, але маю відповідати тому, що в мене є»

 А. Лінкольн

Формуючи діловий імідж України разом із державою, національний павільйон на BIOFACH 2020 робить ставку на бізнес.

Олена Березовська,
президент громадської спілки «Органічна Україна»

Світ ретельно моніторить регіони і бізнеси, яким може довіряти. Відтак на репутаційний менеджмент сьогодні неабиякий попит. Чи має його Україна? На оновленій репутаційній карті від Reputation Institute наша держава посідає далеку від топових позицію І хоча після значного зниження минулорічних показників (-2,9 бала) таки додає оптимізму повільне зростання (+ 0.6 бала), між експертними оцінками ключових драйверів репутації – величезний розрив… Скажімо, якщо практично ні в кого не викликає сумнівів привабливість української географічної диспозиції, то до стану економіки, як і до управлінських репутаційних компетенцій, питань вистачає. Чи є змога підвищити репутацію за таких обставин? Однозначно! Просто, кожному слід робити свою роботу добре!

Репутацію формують проактивні

Український національний павільйон на міжнародній виставці органічних продуктів Bio Fach 2020 — це той бізнес-майданчик, що репрезентує світові органічну Україну (котра, врешті, візуалізує уявлення про державу загалом). Її ділову репутацію на цьому представницькому форумі формують проактивні бізнесмени. Передусім — вітчизняні виробники-експортери, котрі найбільше зацікавлені у сильному позиціонуванні України в світі. Саме власники українських компаній, виступаючи стороною реального контракту, закладатимуть надійний базис у ставленні іноземного бізнесу до нашої держави.

Наразі самооцінка більшості  країн, досліджуваних Reputation Institute, суттєво розходиться з їх сприйняттям за кордоном. «Каменем спотикання» зазвичай стає ефективний репутаційний менеджмент. Утім, самі ці драйвери — управлінські інновації, стале прогнозування й формування цілей — є ключовою конкурентною перевагою керівників органічних компаній. Бізнесмени, котрі вирішили брати участь у BioFach2020, й, незалежно від обставин сьогодення, формуватимуть репутацію України — ефективні репутаційні менеджери!

Бізнес завжди має обличчя

Національні павільйони на міжнародних виставках — це свого роду єдиний спільний портрет галузі, що репрезентує спільні для всіх гравців принципи та правила роботи. А крім того — консолідує всі етапи розвитку за певний період і дає можливість візуалізувати поточний стан ділового середовища. Так, Органічна Україна декларує принципи роботи з органічним бізнесом.

Organic Ukraine Business Hub (саме так англійською ми назвали наш національний павільйон) є форматом взаємодії різних компаній в одному напрямі, поєднанням енергії органічного бізнесу для загального виграшу, посиленням загальної капіталізації сектору і капіталізації кожного учасника національного стенду.

Наш національний павільйон — це частина репутаційної стратегії органічного сектору України. У його роботі беруть участь компанії з іменем, лідери органічного ринку, які поважають і посилюють репутацію один одного. Бізнес завжди має обличчя. У нас це обличчя його власника, для якого органічний бізнес — це філософія і справа його життя. Працюючи з експортними контактами саме власник формує репутацію України загалом. Такий бізнес виступає діловим амбасадором країни, він працює за міжнародними правилами.

Відкрий для себе органічну Україну

Таке гасло ми визначили для себе в процесі підготовки до представницького форуму. Organic Ukraine Business Hub об’єднав і ті компанії, що вже сьомий рік поспіль представляють Україну на Bio Fach (й успішно формують її ділову репутацію), й молоді інноваційні бізнеси, що вперше беруть участь (із амбіційними експортними планами й можливостями)

 Учасники національного павільйону представлятимуть:

  • перероблений готовий органічний продукт;
  • сировину для подальшої переробки;
  • виробників органічних добрив ;
  • консалтингові компанії;
  • недержавні організації.

Репрезентуємо світові свої переваги

Головними завданнями Organic Ukraine Busines Hub є підвищення інтересу та зміцнення довіри до органічної України в усьому світі. Просуваючи її переваги за кордоном, національний павільйон представляє світові відкритий та інноваційний бізнес, що орієнтований на розвиток та agritech, а також багаті українські чорноземи й автентичність. Взаємодія держави і бізнесу — запорука успіху у реалізації репутаційної стратегії та збільшенню експорту органічних продуктів. Саме тому павільйон має підтримку Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України. Імідж України часто формують інші країни чи міжнародні проекти технічної підтримки, за що їм подяка.  Національний павільйон цього річ підтримують три проекти. Втім, основні сподівання Органічна Україна покладає на бізнес, саме бізнес…

Сім переваг Organic Ukraine Business Hub:

  1. Бізнес-майданчик, що репрезентує світові органічну Україну
  2. Підтримка ділової репутації держави
  3. Консолідований вплив на світовий бізнес.
  4. Сталість внутрішнього партнерства.
  5. Презентація найкращих органічних продуктів з України
  6. Поєднання автентичності й інноваційності
  7. Підтримка стратегії міжнародними партнерами

Organic Ukraine Business HUb — органічний експортний альянс, платформа для співробітництва операторів органічного виробництва, що мають амбіції до підвищення інтернаціоналізації свого бізнесу.

Олена Березовська, президент громадської спілки «Органічна Україна»

Поділитись: