Агрономія

Зростає попит на аронію як на вітамінну ягоду і декоративний кущ

Зростає попит на аронію як на вітамінну ягоду і декоративний кущ

Останнім часом бум цікавості переживає чорноплідна горобина, або аронія. В Україні поки є один сорт цієї культури і декілька імпортних.

Чорноплідна горобина, за оцінками експертів, ‒ чудовий варіант для бізнесу. Вона зовсім невибаглива. А зібрати 20-30 т/га ягід і більше ‒ цілком реально, пише журнал «Плантатор».

Переважно аронію  беруть як додаткову культуру на плантації, розповідає Олександр Космідайло власник розсадника «Питомник-Сад». Закладають площі зазвичай від декількох соток до 1–2 га. На 1 га потрібно приблизно 5–6 тис. саджанців. Ягоди зазвичай великі, товарні й на відміну від полуниць, малини та решти можуть дуже довго не псуватися.

Найбільшу популярність має сушена аронія. Нею цікавляться фармацевтичні компанії, магазини здорового харчування.

Ціна реалізації свіжої аронії на ринку становить в сезон 100–120 грн/кг. Вартість сушеної ягоди дещо скромніша, проте також цілком прийнятна: 60–70 грн/кг.

Ціна замороженої чи сушеної ягоди при відправленні її на експорт буде як мінімум удвічі більшою, проте для цього потрібна товарна партія не менше, як 10–12 тонн, зазначає Олександр Космідайло.

Також він звертає увагу на нову міську тенденцію ‒ використання аронії для озеленення обійсть. Адже аронія майже не ушкоджується шкідниками та хворобами, до того ж її кущі мають дкже естетичний вигляд у будь-яку пору року.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!