Агрономія

В «Агропродсервісі» розповіли про закладені у назві компанії смисли

У назві компанії «Агропродсервіс» закладені плани підприємства на найближчі 20 років. Про це розповів Андрій Баран, генеральний директор холдингу «Агропродсервіс», пише журнал The Ukrainian Farmer.

«Ми починали з «агро» — напрямки насінництво та рослинництво, продовжили «прод» — переробка і тваринництво, а тепер переходимо в «сервіс» — замкнути виробничий сільськогосподарський цикл готовою продукцією на полицях наших магазинів та великих рітейлів», — пояснив пан Андрій.

За його словами, філософія, яку сповідують у компанії, залишається незмінною: це відмова від сировинної економіки нашої держави, акцент на виробленні продукцію з доданою вартістю.

«За теперішніх умов постпандемічної кризи — це нові виклики не тільки перед компанією, але і перед іншими галузями економіки, — додав Андрій Баран. — Головне — вчасно оцінити ризики, переорієнтуватися та рухатися вперед».

Нагадаємо, у 2019 році компанія зібрала майже 184 тис. т зерна, отримавши з гектара: 5,6 т ярої і 3,35 т озимої пшениці, 5 т ярого ячменю, 10 т кукурудзи. Зібрали з гектарах по 55,4 т цукрових буряків, при цьому вперше отримали найвищу цукристість — майже 18,5 %. Для підвищення ефективності роботи у полях оновили парк навісної та причіпної техніки, а також запустили зернову сушарку на Козівському КХП, таким чином подвоївши її потужності — до 1,5 тис. т/добу.

«Чи задовільняють нас такі результати? Звичайно, ні, тому що ми максималісти, — стверджує Андрій Баран. — Тому, закотивши рукави, продовжуємо працювати — вирощувати хліб і до хліба».