Агрономія
Головне:
Агрономія

Українська соя може потіснити на зовнішніх ринках конкурентів

Поділитись:
Українська соя може потіснити на зовнішніх ринках конкурентів

Питання не стоїть, буде вона ГМО чи не ГМО, головне — стабільна якість продукції, що поставляється.

Таку думку в ході «Українського соєвого конгресу» висловив виконавчий директор по олійних культурах Louis Dreyfus Commodities Ukraine Сергій Невський, пише «Агропортал».

Найбільш широко застосовується північноамериканський стандарт на сою, яка ділиться на 4 сорти: натура, кількість колотих, пошкодженість і колір продукції.

«Якщо соя хеджирується в Чикаго — використовується продукція другого сорту, якщо ж перший сорт — додається 6 центів, якщо третій — віднімається 6 центів. Якщо порівняти з українськими стандартами, то наша продукція близька до показників сортів 2 і 3», — розповідає він.

Говорячи про якість сої в стандартному контракті на купівлю Louis Dreyfus Commodities Ukraine, Сергій Невський зазначив наступні показники:

вологість — не більше 12%;

смітна домішка — не більше 3%;

колотих зерен — не більше 20%;

протеїн — не менше 32 частинок на сиру речовину.

«Покупець має право відмовитися приймати товар, якщо результат аналізу, проведеного лабораторією терміналу, показують вміст протеїну менше 32% на сиру речовину. Однак, якщо покупець вирішив прийняти товар з вмістом протеїну менше 32% в розрахунку на сиру речовину, приймання даного товару не звільняє продавця від дисконту по ціні товару пропорційно 1: 1», — додав він.

Говорячи про експорт сої в цілому, Сергій Невський зазначив, що в сезонах 2011-2013 рр. він був спрямований на країни Європи, але з 2014 року обсяги значною мірою перемістилися на Туреччину, Єгипет і з’явився Іран.

Причина зниження співпраці з ринками Європи, за словами виконавчого директора по олійних культурах Louis Dreyfus Commodities Ukraine, пов’язана зі зростанням власного виробництва неГМО сої. У зв’язку з цим Україні необхідно визначиться: країна орієнтується на ринки ГМО, або на ринки неГМО.

«Законодавчо ми не повинні вирощувати ГМО, — додає Сергій Невський, — а за статистичними даними — 60-70% продукції — це ГМО продукт».

При цьому він вважає, що ринок повинен сам відрегулювати дану ситуацію.

«Ми повинні визнати існування ГМО продукту в Україні та в залежності від стану ринку експортувати частково ГМО, частково неГМО. Сільгосптоваровиробники повинні будуть підлаштовуватися і вирощувати продукцію, яку вимагає ринок », — упевнений Сергій Невський.

Agravery

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!