Агромаркет

В Сrédit Agricole розповіли про найпопулярніші програми для агробізнесу

Сrédit Agricole постійно розширює перелік партнерських програм для агробізнесу, за якими пропонуються найбільш зручні та вигідні умови фінансування обігових коштів.

Про це AgroTimes розповіла Наталія Порвіна, директор департаменту підтримки агробізнесу Crédit Agricole.

За її словами, продукти Сrédit Agricole враховують специфіку діяльності агробізнесу, перш за все, сезонність і тривалий виробничий цикл. Термін фінансування операційного циклу — до 18 місяців. Графік погашення максимально адаптований до надходження виручки від реалізації сільськогосподарської продукції. 

«Останнім часом наші партнерські програми з виробниками насіння, добрив і засобів захисту рослин активно набирають обертів. Передусім це кредити на поповнення обігових коштів з метою придбання високоякісної продукції у наших партнерів та їх дистриб’юторів на вигідніших умовах, ніж у середньому на ринку. Тут ми спостерігаємо найбільший відсоток приросту в цьому році. Чудовою альтернативою кредитування є інструменти торгового фінансування у вигляді авалювання векселів, які також мають попит у агроклієнтів останні декілька років», – підкреслила Наталія Порвіна. 

Вона додала, що Сrédit Agricole постійно отримує нові запити від клієнтів і партнерів на створення нових партнерських програм, а також на розширення вже наявних.

«Ми максимально відкриті до діалогу з усіма гравцями ринку. У нашому пріоритеті — максимально ефективні програми, які повністю адаптовані до вимог агробізнесу», – підсумувала Наталія Порвіна. 

Нагадаємо, учасники лізингової програми від Crédit Agricole та ЄБРР отримують кешбек до 10% від суми фінансування. Також ми писали, що обсяги агрофінансування Crédit Agricole за рік зросли на понад 30%.