Узбекистан створить електронну площадку для укладання експортних контрактів на плодоовочеву продукцію
Узбекистан має намір у 2016 році запустити електронний торгову площадку для експорту плодоовочевої продукції, повідомив у рамках першої Міжнародної плодоовочевої ярмарки прем’єр-міністр республіки Шавкат Мірзійоєв.
За його словами, це дозволить оперативно в режимі онлайн розміщувати замовлення і укладати експортні контракти на поставку свіжої та переробленої продукції.
«Електронна площадка разом із ярмаркою розглядається як унікальний механізм для встановлення вигідного співробітництва і укладання прямих довгострокових контрактів із зацікавленими іноземними партнерами», ‒ наголосив прем’єр.
«Створена площадка, а також її електронний варіант у глобальній мережі допоможуть укладати контракти мінімум на п’ять років, а взагалі ми розраховуємо на довгострокові стратегічні угоди», ‒ поділився прем’єр Узбекистану.
За його словами, створена цього року зовнішньоторговельна компанія «Узагроекспорт» вже готова здійснити гарантований експорт обсягом понад 3 млн тонн плодоовочевої продукції на рік, а також укласти довгострокові контракти з постачання широкої номенклатури продукції з урахуванням заявок іноземних партнерів.
Довідка
Узбекистан експортує понад 180 видів свіжої і переробленої плодоовочевої продукції у 80 країн світу. За обсягом експорту абрикосів, слив, винограду, горіхів, капусти і низки інших фруктів і овочів Узбекистан входить в десятку провідних світових постачальників.
Додати коментар