Україна зацікавлена поставляти органічну продукцію на німецький ринок
Німецькому та українському бізнесу потрібно направляти спільні зусилля на активізацію співпраці у нішевих ринках, таких, як виробництво та переробка органічної продукції для експорту в рамках регіональних кластерів.
Це зазначила заступник міністр з питань євроінтеграції Мінагрополітики Ольга Трофімцева під час другого українсько-німецького бізнес-форуму «Потенціал. Реформи. Співпраця», передає прес-служба міністерства.
Німеччина є найбільшим споживачем органічної продукції з України на сьогодні, і тенденція до зростання даного експорту залишатиметься, переконана вона.
Також, за словами Ольги Трофімцевої, цікавою темою для співпраці в рамках державно-приватного партнерства може бути створення європейської або глобальної платформи збуту українських фермерських продуктів спільно з компанією Metro, яка вже сьогодні ініціює в Україні програму «Фермерове» з пілотними проектами у восьми областях країни.
Логістика та інфраструктура, технічне забезпечення малих та середніх фермерів теж можна віднести до перспективних напрямів для співпраці, вважає заступник міністра.
У ході дискусії обговорювалися питання ринку землі, кредитування фермерів та формування іміджу України на міжнародних ринках як надійного постачальника якісної продукції, включаючи просування бренду Made in Ukraine.
Представники ФРН також зазначили важливість присутності України та національних виробників харчових продуктів на профільних заходах в ЄС та Німеччині (виставка «Зелений тиждень», Anuga або Biofach).
Нагадаємо, що днями в Україні створено Німецько-українську промислово-торговельну палату.
Додати коментар