Інвестувати у власну переробку доцільно не всім торговим маркам, — думка
У компанії «ЕтноПродукт», що займається виробництвом органічної продукції, переконані, що немає потреби кожній торговій марці мати свої переробні потужності.
Таку думку висловив член наглядової ради компанії «ЕтноПродукт» Андрій Ніколаюк, пише The Ukrainian Farmer.
«Це економічно недоцільно, — зауважив він. — Невеликим виробництвам важко конкурувати з масштабними виробництвами, де вартість переробки відносно мала».
Оптимальною експерт вважає модель, яка розповсюджена в ЄС, коли переробні заводи займаються виключно переробкою і виробляють продукцію під торговими марками замовників.
Свого часу у компанії «ЕтноПродукт», окрім вирощування, вирішили займатись і переробкою, оскільки на час наявності органічно сертифікованих полів, кормів і молока, жоден молокоперобний завод не захотів зв’язуватись з переробкою органічного молока. Тому компанія була змушена самостійно будувати переробні потужності.