Споживацькі тренди: прозорість, місцева продукція, екологічна упаковка
Для покупців сьогодні надзвичайно важлива прозорість у всьому. Споживач бажає знати, як вирощувалась продукція, де її виготовляли, хто вирощував і виготовляв і як. Це є одним із важливих світових трендів.
На це звернула увагу завідувач сектору підтримки вітчизняної аграрної продукції Мінагрополітики Анна Морозова.
Вона окреслила й інші тренди, особливо з урахуванням уподобань молодого покоління. «Нам важливо знати, на що орієнтується наступне покоління, що вони куплятимуть у майбутньому», – підкреслила Анна Морозова.
Вони звертають увагу на упаковку продукту, яка має бути екологічною, соціальною, безпечною для майбутнього.
Споживачі прагнуть споживати здорову їжу без ГМО, без антибіотиків і пестицидів. Вони піклуються про соціальний і культурний аспект свіжої їжі, наголосила Анна Морозова.
Ще одна тенденція, за її словами, – органічна продукція переходить з «ніші» у повсякдення, стає звичайною їжею.
Покупці шукають продукти місцевого виробництва – цей тренд яскравий не лише у світі, а і в Україні, зокрема.
Додати коментар