Порти Гамбург та Росток можуть сприяти експортуванню більшої кількості українського зерна, - думка
Жодна країна Європи самотужки не здатна повною мірою задовольнити експортні потужності України за інфраструктурними можливостями, що спонукає нас шукати нові альтернативні шляхи.
Про це у своїй колонці для АgroТimes розповів президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов.
За його словами, зокрема, німецькі порти Гамбург та Росток можуть сприяти експортуванню більшої кількості українського зерна, але туди їхати дорожче. «Ми запропонували Європейській Комісії надавати компенсацію європейським перевізникам різниці у перевезеннях. Так, якщо до польських чи румунських портів тариф становить близько 40-50 доларів/т, то до Гамбурга – 70-80 дол./т. Відповідно, якщо ЄК погодиться компенсувати різницю у 20-30 доларів, перевізники будуть зацікавлені у доставці українського зерна до більш віддалених від України портів», – зауважив Микола Горбачьов.
Президент УЗА висловив сподівання, що коли у вересні європейські чиновники повернуться з відпусток, вони переглянуть бюджет й питання щодо компенсацій буде вирішено позитивно.
Нагадаємо, Україна зможе експортувати близько 48 млн тонн зерна навіть без повноцінної роботи «зернового коридору». Раніше ми писали, що існують певні ризики у роботі «тимчасових коридорів».