Половину ринку курячого м'яса в Україні ділять дві компанії
Антимонопольний комітет України (АМКУ) оцінює частку агрохолдингу ПАТ «Миронівський хлібопродукт» на ринку курячого м’яса в 38%, ТОВ «Комплекс Агромарс» – 12%.
Про це повідомили в прес-службі відомства.
«Протягом 2015-2017 років діяльність із виробництва курячого м’яса в цілому здійснювали понад 100 суб’єктів господарювання, – зазначили в АМКУ. – За попередніми результатами дослідження, частки найбільших виробників курячого м’яса ПАТ «Миронівський хлібопродукт» – 38%, ТОВ «Комплекс Агромарс» – 12%, ТОВ «Агро-Овен» – 6%».
За попередніми результатами дослідження ринку курячого м’яса АМКУ розглядає два можливих порушення законодавства про захист економічної конкуренції: зловживання монопольним домінуючим становищем одним із найбільших виробників курячого м’яса або антиконкурентні узгоджені дії найбільших виробників у частині узгодження цінової політики.
«Після отримання інформації від учасників ринку, її аналізу й перевірки (уточнення) комітетом будуть зроблені висновки про наявність чи відсутність ознак порушень законодавства про захист економічної конкуренції», – повідомили в АМКУ.
Дата оприлюднення остаточних результатів дослідження ринку курячого м’яса не зазначена.
Додати коментар