Агромаркет

Органічна продукція має бути доступною – світова тенденція

Органічна продукція має бути доступною – світова тенденція

В Європі і світі спостерігається тенденція щодо доступності органічної продукції для будь-якого споживача – під гаслом «Органіка на кожний стіл».

Про це розповіла член ради директорів Української продовольчої долини Марія Махновець.

 

Здешевити «органіку» можливо через скорочення ланцюгів її постачання.

«Їхні (європейські. – Ред.) дискаунтери і рітейл кажуть: ми хочемо отримувати органіку не через трейдера-посередника, а напряму», – зауважила вона.

Конкурентами України на ринку органічної продукції є Китай, Казахстан, РФ, Білорусь, Румунія, Італія, Чехія, Молдова, Болгарія, Словаччина, Туреччина, Польща, Іспанія.  Ці країни  збільшують площі під «органікою» і нарощують її виробництво.

«Що робити Україні, коли конкуренція зростає і органіка дешевшає, – це питання», – додала Марія Махновець.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!