Офіс з розвитку підприємництва та експорту став партнером UCARE
Ініціатива «українських полиць» у Європі і США UCARE та Офіс з розвитку підприємництва та експорту стали інформаційними партнерами. Своєю співпрацею ми прагнемо швидше досягти спільної мети — відкрити світові українські продукти харчування та створювати нові можливості для розвитку малого і середнього бізнесу.
Про це повідомляє пресслужба UCARE.
Офіс з розвитку підприємництва та експорту навчає українців бути підприємцями, консультує, сприяє розвитку, масштабуванню та інтернаціоналізації українського бізнесу. Команда Офісу працює над промоцією українських товарів та послуг за кордоном, допомагає в налагодженні співробітництва та партнерства між українським та закордонним бізнесом.
Однією з цілей співпраці UCARE та Офісу є інформування українських виробників про можливості доступу до нових ринків збуту для вітчизняних продуктів харчування. Адже за результатами нещодавнього опитування Ініціативи для відновлення економіки, розвитку підприємництва та експорту, головною проблемою на шляху до відновлення та розвитку бізнес назвав недостатню кількість платоспроможних клієнтів на внутрішньому ринку. Одним зі шляхів подолання цієї проблеми є розвиток експорту. Це ж опитування свідчить, що 40% компаній розглядає для себе розвиток експорту як важливий напрямок.
Як реакція на виклики воєнного часу для українських виробників і з’явилася ініціатива UCARE. Проєкт налагоджує мости між українськими виробниками продуктів харчування та рітейлерами в Європі та США, створюючи спеціальні «українські полиці» в іноземних супермаркетах. Завдяки нашій підтримці іноземні рітейлери мають змогу створити єдиний канал роботи з українськими компаніями та полиці з якісними українськими товарами в магазинах.
Вся продукція відповідає стандартам ЄС і США, логістика, придбання продукції, маркетинг, операційна робота виконується UCARE.
Цілі UCARE:
– Підтримати економіку України:
– Якісні, смачні українські продукти на полицях супермаркетів по всьому світу
– Допомогти українським виробникам компенсувати втрати на внутрішньому ринку за рахунок експорту
– Простий і вигідний спосіб для споживачів підтримати Україну, купуючи місцеві продукти, отримуючи у відповідь найкраще з України
– Формувати українську екосистему FOODTECH, сприяючи появі та масштабуванню інноваційних продуктів харчування та технологій у виробництві продуктів харчування
– Надавати допомогу людям, які її потребують, підтримуючи низку соціальних та гуманітарних проектів — 50% прибутку від проекту спрямовується в перевірені благодійні фонди (Життєлюб, Фонд Future for Ukraine та ін.)
Наразі UCARE активно налагоджує партнерські стосунки на ринках Польщі, Великобританії, Угорщини, Німеччини та США.
Нагадаємо, у супермаркетах Європи і США з’являться «українські полиці».