«НІБУЛОН» посилив команду фахівцями з багаторічним досвідом у міжнародній торгівлі
Глобальний ринок зерна зазнає суттєвих трансформацій. Так само через скорочення обсягів виробництва змінюється роль України в ньому. Щоб ефективно відповідати на нові виклики, «НІБУЛОН» посилив свою команду фахівцями з багаторічним досвідом у міжнародній торгівлі.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
До компанії приєдналися Себастьян Турньє, Фредерік ван Кейлен та Флорін Братуку. Їхній досвід і експертиза допоможуть розвивати глобальні торговельні операції та розширювати присутність українського зерна на нових міжнародних ринках.
Себастьян Турньє має 25 років досвіду в міжнародній торгівлі. Кар’єру розпочав у Soules Caf (Франція), став співзасновником Agrifeed – французького підрозділу The Rice Company. Очолював відкриття французького офісу Noble Group та створення французької філії COFCO. Працював у США, Франції, Південній Америці (Бразилія, Аргентина), Африці та Індії, розвиваючи партнерства та міжнародні закупівлі. Експерт у торгівлі соєвим, соняшниковим і ріпаковим шротом, пальмовим ядром, соєвими оболонками та цитрусовим жомом. У «НІБУЛОНі» Себастьян відповідатиме за розвиток міжнародного підрозділу та збільшення обсягів торгівлі.
Флорін Братуку має понад 20 років досвіду у сфері харчових та аграрних продуктів. Почав кар’єру в Румунії (FMCG), працював у Kerry Group (Ірландія) у відділі продажів, згодом перейшов в аграрну сферу: Cargill, Glencore, COFCO, здобувши експертизу в міжнародній торгівлі та формуванні джерел постачання.
Займатиметься розвитком нових джерел постачання продукції для «НІБУЛОНу» уздовж Дунаю (центр у Констанці) та розширенням експорту пшениці на світові ринки.
Фредерік ван Кейлен має майже 10 років досвіду в Viterra – одній із провідних світових компаній з торгівлі агропродукцією. Працював у Роттердамі та Аргентині, зокрема в міжнародному департаменті, що спеціалізується на торгівлі кукурудзою. У «НІБУЛОНі» Фредерік допомагатиме визначати ринкові стратегії та оптимальні позиції для торгівлі українським зерном. Його завдання – відкривати нові можливості для українського експорту, розширювати географію походження і збуту, а також використовувати нові глобальні ринкові можливості.
Завдяки приєднанню Себастьяна Турньє, Фредеріка ван Кейлена та Флоріна Братуку «НІБУЛОН» посилює департамент з торгівлі та отримує унікальну комбінацію міжнародного досвіду, глибоких знань у сфері аграрної торгівлі та спільну відданість розширенню глобальної присутності компанії.
Нагадаємо, «НІБУЛОН» створив інфраструктуру для навантаження коастеров.