МХП провели масштабну подію про історію та культуру їжі
У Національному музеї народної архітектури та побуту України у Пирогові відбулась культурно-кулінарна подія «Музей Їжі» від родини брендів МХП.
Про це повідомляє пресслужба МХП.
«Музей Їжі» від родини брендів МХП – це захід у попап форматі, покликаний більше розповісти українцям про культуру та історію їжі в Україні. Ініційований брендами кулінарної компанії МХП, щоб розкрити цінність, красу та важливість української кухні.
«Музей Їжі» складався з різних елементів. Це, наприклад, інформаційно-інтерактивний стенд із цікавинками з історії та культури їжі: якими стравами багаті різні регіони України, чим любив ласувати Іван Франко, наскільки особливими є для української кухні курячі гомілки? На стенді гості музею могли дізнатися про традиційні страви різних регіонів, унікальні факти про улюблені інгредієнти українських страв, звички наших поетів та багато іншого. Стенд підготовлений командою брендів МХП спільно з експертами Ігорем Лільо, Маріанною Душар і Льолею Ландою.
Окрім цього, у «Музеї Їжі» від родини брендів МХП протягом двох днів працював власний фудкорт. В рамках заходу відбулися кулінарні батли «Супер Шефео» від бренду «Супер Філео» та Аліка Мкртчяна, майстер-класи з приготування борщу та ліпки вареників від шеф-кухарки Ірини Рудневської, кулінарні квізи і розіграші подарунків стали родзинкою у масштабній програмі «Музею».
Нагадаємо, МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет».