Агромаркет

МХП інвестує в розвиток привабливості аграрних професій серед молоді

МХП продовжує інвестувати в розвиток привабливості аграрних професій серед молоді.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Компанія організувала вже традиційний кемп для студентів MHP AGRI Future 2.0 – ініціативу, що об’єднує талановитих і амбітних студентів-аграріїв з усієї України. На заході можна зсередини подивитися як працює високотехнологічний агробізнес, проявити свої таланти та сильні сторони, здобути корисні знання та досвід для створення нового технологічного стартапу, розробки і просування інновацій, або щоб приєднатися до провідних компаній в галузі, серед яких і МХП.

Цьогоріч до кемпу долучилися студенти спеціальностей агрономія, електроенергетика, ветеринарія, агроінженерія, біоенергетика та харчові технології. З-поміж 220 заявок було обрано 42 щасливці, які пройшли кілька етапів відбору і отримали свій золотий квиток до триденного кемпу.

Одним з важливих критеріїв відбору студентів до участі в кемпі, а також оцінювання протягом усього заходу, була відповідність цінностям компанії. Адже цінності – це базові елементи її корпоративної культури. Вони формують підхід працівників до роботи, взаємини один з одним та з клієнтами. Коли люди поділяють корпоративні цінності, вони легше інтегруються в команду, стають більш мотивованими. За прояви цінностей студенти отримували нагороди, найбільш активні відзначені додатковими подарунками в кінці заходу.

 «Такі ініціативи – дуже важливі, як для компанії так і для студентів. Адже ця молодь – це завтрашні наші фахівці і менеджери, а ми – їхні роботодавці, – зауважив Сергій Доброгорський. – Я вважаю, що в Україні є потужний людський потенціал для побудови успішного майбутнього країни. Ми будемо розширювати активності такого плану, залучатимемо побільше студентів, адже від цього залежатиме успіх компанії в майбутньому».

Нагадаємо, МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет».