«Київхліб» збільшив експорт продукції на 33%

Українські виробники активно нарощують обсяги поставок на зовнішні ринки. Серед основних драйверів українського експорту – виробники хлібобулочних та кондитерських виробів, які у серпні 2025 року показали зростання +40,09% із грошовим об’ємом $33,77 млн.
Про це повідомляє пресслужба ALVIVA GROUP.
««ALVIVA GROUP» також робить свій внесок у збільшення експортного потенціалу держави і бізнесу. За 7 місяців 2025 року експортовано понад 2 тис. тонн хлібобулочних виробів бренду «Київхліб», що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року», – констатують у компанії.
Продукція бренду експортується до 30 країн світу, включно з готовими виробами, продуктами довготривалого зберігання, і замороженою продукцією та представлена в європейських торговельних мережах Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, NORFA, Żabka, Linellа, №1, Bonus тощо.
Нагадаємо, ALVIVA GROUP виводить на ринок нову категорію хлібу.