ALVIVA GROUP інвестувала 400 млн грн в модернізацію хлібобулочного виробництва

За підсумками перших 7 місяців 2025 року «Київхліб», який входить до структури ALVIVA GROUP, обіймає лідерську позицію серед виробників хлібобулочних виробів України. Наразі частка продукції компанії на ринку становить 13%.
Про це повідомляє пресслужба ALVIVA GROUP.
Середньодобове виробництво хлібобулочної продукції під брендом «Київхліб» становить 310-320 тонн на добу, тоді як загальний обсяг ринку хлібобулочних виробів в Україні сягає близько 2,450 млн тонн.
Утримати та посилити лідерську позицію на локальному ринку вдалося завдяки активній регіональній експансії, виведенню нових продуктових лінійок, нарощуванню експортного потенціалу та інвестиціям у модернізацію й автоматизацію виробничих потужностей.
Загальний обсяг інвестицій в модернізацію та запуск нових виробничих ліній на 8 підприємствах групи в Києві, Київській та Полтавській областях протягом 2024-2025 років становив близько 400 млн грн, що дозволило значно наростити виробничі потужності групи. Протягом зазначеного періоду було встановлено та запущено 2 нові виробничі лінії, ще 2 планується запустити до кінця поточного року.
«Ключ до сталого розвитку ALVIVA GROUP — це автоматизація виробничих потужностей, подальший розвиток аграрного напрямку та формування постійної присутності в країнах-імпортерах готової продукції групи. Такий підхід гарантує стабільну наявність високоякісної сировини, незмінно високу якість продукції та міцні зв’язки з партнерами й контрагентами за кордоном, — зазначив Олександр Варавка, Голова Наглядової ради ALVIVA GROUP. — Впродовж 5 років ми плануємо посилити диверсифікацію бізнесу та довести частку експорту до 20–25% від загального обсягу виробництва».
Нагадаємо, «Київхліб» збільшив експорт продукції на 33%.