Китай варто розглядати не як ринок збуту плодоовочевої продукції, а як конкурента, – експерт
Китай слід розглядати не як привабливий ринок збуту плодоовочевої продукції, а, швидше, як конкурента, за яким варто слідкувати, вважає Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО), керівник низки плодоовочевих проєктів у країнах Центральної Азії, Східної Європи і Закавказзя.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Загалом стосовно реалізації плодоовочевої продукції Китай слід розглядати не як привабливий ринок збуту, а, швидше, як конкурента, за яким варто слідкувати. Це наш конкурент щодо експорту насамперед на ринках Близького Сходу і на ринках Південно-Східної Азії, де ми маємо хороші експортні перспективи», – сказав Андрій Ярмак.
На думку експерта, у найближчій перспективі Україні перспективно експортувати у Піднебесну 7 позицій плодоовочевої продукції: волоський горіх, заморожені лохина та чорниця, черешня, яблуко і заморожені суниця садова та малина.
Читайте також: Коли Україна наростить виробництво лохини, Китай буде одним з найперспективніших напрямків збуту, – експерт