Експорт українського масла у січні-лютому скоротився на 36,4%
У січні-лютому 2019 року Україна отримала $34,2 млн від експорту молочних продуктів, що на 22% менше, ніж за аналогічний період 2018 року.
Про це повідомили в Асоціації виробників молока (АВМ).
«Зниження цін на молочні продукти на світовому ринку призвело до того, що, експортуючи такі ж обсяги, що і в 2018 році, ми отримали меншу грошову виручку, – пояснила аналітик АВМ Яна Музиченко. – Наразі експорт не дає нам такої фінансової подушки, як раніше, але й на внутрішній ринок немає сподівань, бо споживання в Україні й так низьке, до того ж зараз піст. А в цей період продажі молочних продуктів падають ще більше».
Так, продаж молока та вершків склав 5 тис. тонн, що на 127,3% більше, ніж за січень-лютий минулого року. 42% всієї групи ($1,4 млн) потрапляє до Катару, 24% ($814 тис.) припало на Молдову.
Експорт згущених молока та вершків, враховуючи сухе молоко, у січні-лютому склав 3,6 тис. тонн, що на 32,4% менше, ніж у 2018 році. Чверть цієї продукції ($6,5 млн) купують Кувейт, Ізраїль та Вірменія.
Експорт кисломолочної продукції протягом перших двох місяців 2019 року склав 975 тонн, що на 46,18% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Основні країни-покупці – Казахстан ($563 тис., 40% в загальній структурі) і Молдова ($382 тис., 27,3%).
У січні-лютому було продано 3,9 тис. тонн вершкового масла, що на 36,4% менше, ніж у такий період 2018 року. Найбільше масла купували в Нідерландах ($2,2 млн), Марокко ($1,9 млн) і Молдові ($1,5 млн).
Продажі сиру за два місяці 2019 року зросли на 3,17% – до 1 тис. тонн. При цьому загальна експортна вартість знизилася на 2,8% – до $3,5 млн. Найбільшими експортними ринками українського сиру є Молдова (32,9%) та Єгипет (21,7%).
Експорт сироватки у січні-лютому зріс на 21% – до 4,9 тис. тонн. Продавали її здебільшого до Китаю (36%) та Малайзії (13%).
Додати коментар