Найпривабливішим для українських борошномелів є ринок Африки
Африканський ринок є найбільш привабливим і перспективним для українських борошномелів.
Така думку журналу The Ukrainian Farmer висловив голова спілки «Борошномели України» Родіон Рибчинський.
Зокрема, минулого року українському борошну вдалось вийти на ринок Сомалі.
Водночас, за його словами, в роботі з африканськими країнами є своя специфіка та багато негативного досвіду, зокрема, щодо практики розрахунків.
Це пов’язано з тим, що борошно морем доставляється 30-40 днів. На цей час експортер практично заморожує свої кошти, вкладені в товар, у транспортування, оскільки оплата відбувається за фактом у порту призначення.
«А коли товар до покупця вже надійшов, то він починає вигадувати, як ще знизити ціну, адже продавець тепер залежний від того, заберуть його товар чи він буде вимушений заплатити за його утилізацію на місці або повернення назад», – зауважив Родіон Рибчинський.
Він підкреслив, що зона вільної торгівлі з ЄС не набагато поліпшила експортні реалії. Хоча й Євросоюз й імпортує близько 1 млн тонн борошна на рік, та водночас самі ж країни з його складу і є експортерами.
«Отже, торгувати з ЄС ми можемо здебільшого в рамках виділеної квоти, яка визначається на пшеницю та пшеничне борошно разом і вибирається щонайбільше за півроку, а тому вже в червні-липні наші постачання туди припиняються», – додав голова спілки «Борошномели України».
Додати коментар