Херсонські кавуни доставлятимуть в торговельні мережі по Дніпру
Кавуни та інша плодоовочева продукція х Херсонщини перевозитиметься до торговельних мереж Дніпром з Голої Пристані.
Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку», місцеві фермери, компанія «НІБУЛОН» та представники торговельної мережі «Сільпо-Фуд» підписали угоду про співпрацю.
Започаткований новий пілотний проект, що на 25% зменшить витрати на логістику сільськогосподарської продукції з Херсону та допоможе дрібним фермерам регіону налагодити ланцюжки збуту через торговельні мережі.
Про це повідомляється на Фейсбук-сторінці Проекту USAID.
У рамках пілоту буде сформована гуртова партія кавунів та доставлена річковим транспортом по Дніпру до складів торговельних мереж. Проект використовуватиме новий причал компанії «НІБУЛОН» у Голій Пристані.
Наголошується, що в разі успішного завершення пілоту відпрацьований логістичний ланцюжок буде застосований до інших видів плодоовочевої продукції, що вирощується на полях Херсонщини.
«Наш проект допоможе дрібним фермерам Херсонської області об’єднатися, сформувати великі партії продукції і побудувати новий ефективний ланцюжок постачання з полів Херсонщини до великих торговельних мереж, – зазначив керівник Проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» Патрік Рейдер. – Будуть застосовані сучасні міжнародні стандарти логістики і пакування, а споживачі отримають до своїх столів більш якісний і свіжий кавун».
Через відсутність альтернативних видів транспортування у високий сезон ціни на автомобільні перевезення зростають у 2-2,5 рази. Складнощі з логістикою і збутом зумовлюють ситуацію, коли близько 30% врожаю кавуна залишається на полі. Оскільки кавуни вантажаться насипом, ще 10-13% продукції пошкоджуються механічно. Відсутні стандарти пакування та транспортування. Ланцюжок постачання, запущений у рамках цього проекту, допоможе вирішити більшість із цих проблем.
Генеральний директор «НІБУЛОНу» Олексій Вадатурський зазначив, що возити звідси будуть не тільки зерно, а й кавуни, перець, цибулю, помідори, інші овочі та фрукти на Київ і далі в Білорусь.
«Кавун, який перевозитиметься баржею, буде розфасований у спеціальні контейнери. Це допоможе максимально зменшити втрати під час транспортування (до 2-3% замість 10%)», – наголосив директор підприємства «Південний експорт» Олександр Синенко, організатор проекту зі сторони фермерських господарств.
Додати коментар