Тваринництво

Іноземні птахівники нервують через українську конкуренцію

Іноземні птахівники нервують через українську конкуренцію

 

Закордонні виробники птиці та яєць побоюються конкуренції з українськими птахівниками тому, що знають — через певні чинники вітчизняні виробники мають нижчу собівартість виробництва, що є ефективнішим.

Про це у блозі Latifundist.com заявив виконавчий директор «Союзу птахівників України» Сергій Карпенко.

Експерт вважає, що передумови для нарощування експорту продукції галузі птахівництва є, що пов’язано зі зростанням попиту на м’ясо птиці у світі.

«Нині проводиться відповідна робота щодо доступу на ринки Китаю, Гонконгу, Сінгапуру, Південної Кореї, Японії, Канади, США, Мексики, Сербії, Боснії та Герцеговини, Чорногорії. Вивчаються можливості по збільшенню присутності на африканському ринку, який, за прогнозами, в найближчій час стане одним із найбільших, до того ж залежатиме від імпорту», — повідомив він.

Також С. Карпенко вважає, що європейський ринок для українських виробників досить привабливий з погляду стабільності та платоспроможності, але для цього потрібно більше підтримки з боку держави.

«Незважаючи на високу конкуренцію, українські виробники повинні прагнути до виходу на нього, а завдання на найближчу перспективу — домогтися перегляду в бік збільшення квот на експорт у ЄС української продукції птахівництва», — зауважив експерт. Також він заявив, що через падіння внутрішнього споживання вітчизняні компанії переорієнтувалися на експортні ринки.

«За дев’ять місяців цього року було експортовано 175,5 тис. тонн м’яса бройлерів, що на 44% більше, ніж за торішній аналогічний період», — підсумував Сергій Карпенко.

За матеріалами Kurkul

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!