Техніка

Як промислова пасіка транспортує медові корпуси

Як промислова пасіка транспортує медові корпуси

Для транспортування медових корпусів, знятих із вуликів, промислова пасіка «Pasika 21» використовує спеціальні піддони.

Про це в своїй колонці на Аgrotimes пише спеціаліст із логістики бджіл «Pasika 21» Олександр Синьоок.

«Стопки корпусів на піддонах накриваються кришками ‒ це захищає від крадіжки меду бджолами, вологи й забруднень, ‒ зазначає він. ‒ Для повної герметичності вся конструкція обмотується стретч-плівкою».

Облік піддонів ведеться по кожному майданчику. Під час відкачування з кожної локації формується окрема партія меду. Всі бочки в партії маркуються з номером партії. Нова партія надходить на відкачування лише після завершення попередньої, уточнює Олександр Синьоок.

За його словами, отримані аналітичні дані від партнерів також прив’язуються до відповідної партії, що дозволяє оцінити не лише продуктивність майданчиків, а й специфіку медоносної бази.

Для закріплення вуликів під час транспортування пасіка використовує комбіновану систему:

  • притискач для вуликів на навантажувачі, який дозволяє перемістити одразу 12 вуликів (або 8 із магазинами) без зсувів;
  • індивідуальні ремені (кожен ряд у кузові фіксується окремо);
  • суцільне дно-піддон на 4 родини (створює стійку платформу й запобігає зсувам);
  • дерев’яні розпірки зверху (забезпечують рівномірний розподіл навантаження від ременів, запобігають деформації й утворенню щілин).

«Це особливо важливо для безфальцевих вуликів, де класичні методи кріплення можуть спричинити зміщення корпусів і, як наслідок, тиск на бджіл», ‒ пояснює Олександр Синьоок.

Раніше ми писали, як оптимізувати маршрути для промислової пасіки.