John Deere взяв участь у створенні одягу для жінок-фермерок

John Deere разом із брендом Dovetail Workwear випустили лінійку робочого одягу, створену спеціально для жінок в агросекторі – з посиленими колінами, еластичного, з багатьма кишенями. Раніше вся продукція компанії орієнтувалась переважно на чоловіків.
Про це повідомляє пресслужба John Deere.
«Ми побачили зниження продажів серед жінок і запитали себе — як краще достукатися до них?» — пояснила Келлі Гаскін, менеджерка John Deere з глобального ліцензування. Вона ініціювала співпрацю з Dovetail — американським виробником спецодягу, заснованим жінками для жінок.
Колекція розроблялась два роки. Спільно з фермерами команда протестувала одяг і врахувала їхні побажання: посилені коліна, еластичність, багато кишень.
«Це перший робочий одяг для жінок у фермерстві», — наголосила співзасновниця Dovetail Кейт Дей. За її словами, партнерство з John Deere дозволило масштабувати місію бренду: підтримати жінок у важкій фізичній праці.
За даними компаній, 36% фермерів у США — жінки, і на 56% господарств саме вони ухвалюють ключові рішення.
Читайте також: У Reskilling Ukraine анонсували навчання жінок-автомеханікинь