Дунай має стати логістичним каналом збуту нішевої сільгосппродукції, - думка
Дунай, коли повноцінно запрацював Український коридор, перестав бути затребуваним напрямком. Адже різниця між вартістю експортної логістики через Одесу та Констанцу складає 10-15 доларів США за тонну.
Про це в своїй колонці для Аgrotimes розповів комерційний директор компанії Spike Brokers Олександр Соловей.
За його словами, Дунай зарекомендував себе як гідна альтернатива. Тому щоб підтримувати цей напрямок, він має стати суто логістичним каналом збуту нішевої сільгосппродукції і продуктів переробки, які активно експортуються менш габаритними суднами.
«Тобто потрібно зробити сегментацію по ринкам збуту і по продукції з прив’язкою до габаритності човнів.
В даному випадку ми можемо розвивати відносини з такими ринками збуту як Кіпр, Італія, Греція, Ізраїль, Туреччина тощо, сприяючи розвиток товаропотоку менш габаритними суднами.
Адже в свій час Маріуполь, Херсон, Бердянськ дуже активно відвантажували костери з продуктами переробки зернових та олійних й постачали їх на усі ринки», – уточнив Олександр Соловей.
Фахівець переконаний: майбутнє Дунаю у закріпленні свого місця на продуктах переробки і ринках, які їх потребують.
«Можливо, для цього потрібно додатково розвивати додатковий свій флот, поповнюючи його сухогрузами й суднами класу «ріка-море»», – підсумував Олександр Соловей.
Нагадаємо, логістика обійматиме близько 10-15% вартості агропродукції.