Техніка

«АМАКО» запускає новітню технологію для віддаленої підтримки операторів

Компанія «АМАКО» анонсує запуск дистанційного сервісу та віддаленої підтримки операторів. Доповнена реальність робить щоденне обслуговування й підтримку, а також технічне обслуговування та діагностику простішими, швидшими та ефективнішими.

Про це повідомляє прес-служба ТОВ «АМАКО УКРАЇНА».

«Пропонуємо Вашій увазі новітню технологію розумних окулярів, яку наші спеціалісти вже використовують в роботі. Розумні окуляри дозволять Вам, Вашому спеціалісту чи оператору техніки Massey Ferguson виконати певні роботи, обслуговування та діагностику техніки за віддаленої підтримки експертів «АМАКО»», – зазначають у публікації.

Співробітники «АМАКО» в сервісному центрі, завдяки розумним окулярам, детально бачать стан системи та можуть надати представнику господарства або сервісному інженеру на місці цільову підтримку. Натомість важлива інформація, наприклад, креслення, інструкції може передаватись на екран окулярів, щоб спростити процес усунення несправностей і доступ до інформації.

Типи робіт для використання розумних окулярів віддаленої підтримки:

  • Усунення несправностей / Нескладні ремонти.
  • Діагностика.
  • Налаштування техніки, причіпних агрегатів, моніторів та навігації.
  • Регламентне технічне обслуговування.
  • Дистанційний попередній запис техніки на обслуговування.
  • Дистанційне навчання операторів.
  • Налаштування навігації.

Раніше ми повідомляли, скільки коштує простій техніки за годину.