Головне:
Точка зору

Маркетинговий рік, що завершився, був сповнений змін — часто неоднозначних і суперечливих

Петро Мельник
виконавчий директор компанії Agricom Group

 

Зміни — це незаперечна ознака життя. І кожен учасник ринку, зокрема й Agricom Group, прагне взяти від змін найкраще та пристосуватися до їх негативів із мінімальними втратами…

 

Серйозним викликом як для нас, так і для наших партнерів, контрагентів і конкурентів, стали реформи, запроваджувані владою. Передусім — мова про обмеження спецрежиму відшкодування податку на додану вартість для сільгоспвиробників. По правді кажучи, компенсація цього податку й раніше не була безхмарною. Утім, нинішня ситуація породила нові «вузькі місця» в господарюванні, зокрема, щодо можливості акумулювати оборотні кошти за відсутності конкурентної фінансової підтримки з боку держави. Та ще й кредити тепер недоступні навіть для агропідприємств із великим земельним банком. Тренди сировинних ринків, нестабільність національної валюти, високі ризики агровиробництва в Україні — всі ці чинники вплинули на настрої фінансових установ і їх ставлення до позичальників. І хоча сільгосппродукція на внутрішньому ринку зберегла (а то й укріпила) свої позиції, купівельна спроможність населення знижується, а паралельно дорожчають усі імпортні складові агротехнології. Відтак, найлогічніший спосіб акумулювати достатню кількість обігових коштів — нарощувати обсяги експорту. Цим викликом переймається, мабуть, кожне агропідприємство, здатне сформувати товарну партію й реалізувати її на зовнішньому ринку. Agricom Group — не виняток. І підстав для оптимізму в нас уже нині достатньо…

 

Як показує наш досвід, зміни нерідко ведуть до інших змін — раціональних і часом навіть парадоксальних, на перший погляд. Скажімо, потреба в оптимізації мотивує звертати увагу на новітні технології. Таке обладнання й програмне забезпечення, зрозуміло, недешеві. Втім, однозначно дають низку переваг: щодо раціонального використання пального, часу та людського ресурсу, а такого щодо більшої точності та ефективності процесів. Agricom Group використовує новітні технології у всьому — починаючи від інформаційних систем для наших адміністративних офісів до оптимізації логістики в полі (ми застосовуємо бункери-перевантажувачі, які доправляють зерно з комбайнів до зерновозів, зменшуючи навантаження на ґрунт і сприяючи економії пального).

 

Давати собі раду з труднощами й успішно пристосовуватися до змін нам вдається завдяки команді, яку ми сформували. Людський ресурс — це найцінніше, що має компанія, а труднощі — це лише сходинка до вдосконалення.

 

Для нашої команди цей рік був дуже непростим, але ми вистояли й ні на хвилину не зупинилася у своїй роботі. Саме агрономи та механізатори, програмісти й фінансисти, маркетологи та логісти (цей перелік можна продовжувати) роблять Agricom Group сильним і сприяють його постійному розвитку та зростанню, незважаючи на зовнішні настрої. Так було й цього маркетингового року. 

 

Фахова компетенція кожного члена команди та бажання розвиватися, застосовуючи найкращі новації, — це запорука вдалого господарювання під час будь-яких змін і потрясінь. Ці два чинники гарантовано зроблять кожен рік діяльності компанії вдалим і ефективним, а на зміни змусять дивитися виключно з оптимізмом. Тож успішного поступу та гарних спеціалістів вам у команді, колеги. І з Новим маркетинговим роком!

Журнали